17 Temmuz 2007 Salı

Genco 3. Bölüm Videosu

GENCO 3 BÖLÜM FRAGMANI

8 yorum:

yunus emre dedi ki...

aslında sırlı olan dizileri severim genco diziside bunlardan biri fakat bu dizi birazda olsa aşırya kaçıyor

yunus emre dedi ki...

iyi ama çokta iyi deil

yunus emre dedi ki...

yinede tşk

Adsız dedi ki...

ben bu diziyi hiç kaçırmadan izlıyorum çok basarılı bir yapım pınar ve genco çok yakışıyorlar:)

Adsız dedi ki...

aslında orada olan aşk piyano aşşkı deil gencoya duyulan aşk olabilir :)=):)=) şaka bi yana cok güsel bi dizi bende kacırmadan izliyorum ve herkeze izlemesini tavsiye ediyorum sizde etseniz iii olur çünkü izlenmeye değer bi flim:)

Adsız dedi ki...

yunus kimsinlan sen genco dizisine iyi ama çokta değil diyor sun lan emre

Adsız dedi ki...

ben genconun enbüyük hayranıyım yunus emre bir daha gömeyeyim lan

Adsız dedi ki...

dizinizi çok beğeniyorum ama bir şey varki oda bu diziyi hayranım hatta bütün oyunculara başarılar dilerim özeliklede ALPAY***KEMAL***ATALAN nın haranıyım ayrıca böyle dizi bir daha negelir nede olur dizinin ben sağ olduğum sürece devam etmesini istiyorum tek dileğimdir