5 Temmuz 2007 Perşembe

Genco Dizi Resimleri



6 yorum:

ERTA_N_N dedi ki...

diziyi çok begendim çok güzel olmuş izlerken hiç bitmesede hep izlesem diyorum oyuncuların hepside rollerini mükemmel yapıyolar dizi erken bitmez inşallah

ha bide çok uzatmayın ölede cılkıçıkıyo
(@@)
:)))

Adsız dedi ki...

yaa abi,normalde dizilerin nasıl devam edebileceğini tahmin edebilirdim. ama bu dizi de aklıma hiç bir şeyy gelmiyor . zaten çok farklı bir şekilde gelişti nasıl devam eder bilmem.

Adsız dedi ki...

ya abicim ben bu diziye bayılıyorum en çokta genco ve pınara hayranım

Adsız dedi ki...

bu diziye bayılıyorum genco ve pınarı çok seviyorum birbirlerine çok yakışıyorlar diziyi çok seviyorum uzun dizinin çok uzun sürmesini istiyorum
çok güzel bir dizi herkesi izlemeye davet ediyorum alpay atalanı çok seviyorum selamlar

Adsız dedi ki...

BU DİİZİ HARİKA OLMUŞ ARKLAR BU DİZİYE BAYILIYORUM EN ÇOOK DA GENCO VE PINAR ABLANIN ROLLERİNİ ÇOOK GÜZEL OYNUYOR LAR ONLARA HAYRANIM İNŞ BU DİZİ HİÇ BİTMEZZZZ

Adsız dedi ki...

genco dizisi çok güzel bence gencoyla pınar birbirine çok yakışıyo radan tibet çekilsin ralarını bozmasın dimi arkiler.